Οι Άγγλοι Venn , είναι ένα όνομα που έχει κάνει αισθητή την παρουσία του στην τοπική σκηνή και σιγά σιγά, ανοίγεται και στην Ευρωπαική.
Πολλοί τους χαρακτηρίζουν post punk, αλλά δεν είναι κάτι τέτοιο. Έχουν πολλά στοιχεία από μπάντες του σήμερα, με κάποια 80s ηχοχρώματα, αλλά το πιο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ είναι οι TV on The Radio.
To Supernature είναι ίσως το track που θα τους συστήσει σ’ένα ευρύτερο ακροατήριο και είναι πραγματικά καλό. Επαναλαμβανόμενο motorik beat, παγωμένα ατμοσφαιρικά πλήκτρα, καμία έκρηξη αλλά εσωτερικός αναβρασμός από κιθάρες και μπάσο και μια τόσο καλή κολλητική μελωδία, που κολλάει στο μυαλό.
Πλέον δείχνουν να το έχουν βρει πολύ καλά, οπότε τους παρακολουθούμε και θα δείξει το μέλλον.
Θοδωρής Σουρβίνος








