MITSKI - NOBODY

MITSKI – NOBODY, το τραγούδι της Τρίτης (Video)

Favorite

Επιστροφή με 5ο album (3ο επίσημο) για την Αμερικάνα (και Γιαπωνέζα) τραγουδοποιό και εξαιρετική μουσικό (αυτό κάνει μεγάλη διαφορά) Mitski. Η αλήθεια είναι πως ότι είχα ακούσει, εδώ και καιρό, απ’αυτήν δεν πολύ δούλευε για τ’αυτιά μου, αλλά το νέο της single, μέσα από το επερχόμενο album Be the Cowboy, καταφέρνει να με κερδίσει.
Κι όταν λέω πως το Nobody με κέρδισε, εννοώ πως σχεδόν με πήρε μαζί του. Εξαιρετική μελωδία και στίχοι και μια παραγωγή, βγαλμένη από την πιο όμορφη 70s pop φαντασίωση κάθε σκηνοθέτη musical.
Κολλητικός disco ρυθμός και ρυθμικά riffs, πανέμορφες αρμονίες και απόλυτα πειστική ερμηνεία, για ένα εντελώς απεγνωσμένο, αλλά και τόσο γλυκό pop single. Σ’ένα παράλληλο σύμπαν θα έχει την τύχη του (κλασικού πλέον) Lovefool των Cardigans. Και είναι μια πολύ καλή τύχη. Ξέρω… οι εποχές είναι διαφορετικές. Όμως η καλή – διαχρονική, εμπορική popείναι πάντα περίπου ίδια (οι παραγωγές και το πλαίσιο μόνο αλλάζουν). Ποτέ δεν ξέρεις…
Anyways…Το τραγούδι αυτό είναι τόσο όμορφο που μοιάζει σαν το τελειότερο pop single της χρονιάς (μέχρι στιγμής). Κλασικό, ευφυέστατο, συναισθηματικό, αλλά και απόλυτα δουλεμένο σε κάθε πτυχή του. Σηκώνει τον πήχη στην «girly» εμπορική pop της εποχής μας, πολύ ψηλά. Χωρίς ίχνος φτήνιας, λάθους και μέτριας «ευκολίας» (και σ’αυτό το ρυθμικό πλαίσιο η φτήνια, το λάθος και η «εύκολη» μετριότητα είναι ο κανόνας)
Με μια κουβέντα genius. Ίσως το single του καλοκαιριού και κάτι που σίγουρα θα μείνει για το υπόλοιπο της χρονιάς

Θοδωρής Σουρβίνος

Σχόλια

Διαβάστε ακόμα

Scroll to Top