Κάνω Follow & Like στον Μπάμπη Βελισσάριο που φέτος θα τον δούμε στη σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»

Favorite

Είμαι ηθοποιός, τραγουδιστής (τενόρος) και μουσικός. ΓεννήθηκΑ στην Αθήνα το 1979. Σπούδασα υποκριτική στο θεατρικό εργαστήρι του Βασίλη Διαμαντόπουλου και στη δραματική σχολή Μαίρης Τράγκα Βογιατζή. Τα πρώτα μου μαθήματα μονωδίας τα πήρα από τους Γιώργο Ζερβάνο και τη Μαρίνα Κρίλοβιτς. Το δίπλωμά μου το πήρα με δάσκαλο τον Γιώργο Σαμαρτζή και ακολούθησε ένα Masterclass στη Βιέννη με την Elisabeth Hagedorn. 

Στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα την περίοδο1998-2000 συνεργάστηκα με τους Θανάση Πολυκανδριώτη, Μίμη Πλέσσα και Βίκυ Μοσχολιού. 

Εδώ και 23 χρόνια έχω μόνιμη συνεργασία με την Εθνική Λυρική σκηνή ως χορωδός αλλά και ως σολίστ. Έχω συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Franco Zeffirelli, Graham Vick, Hugo De Ana, Stefano Poda, Arnaud Bernard, Σπύρο Α. Ευαγγελάτο, Βασίλη Παπαβασιλείου, Γιώργο Μιχαηλίδη, Μαριάννα Κάλμπαρη και τους αρχιμουσικούς Λουκά Καρυτινό, Ηλία Βουδούρη, Μύρων Μιχαηλίδη, Μίλτο Λογιάδη, Βασίλη Χριστόπουλο, Γιώργο Πέτρου κ.α.
Το 2017 είχα την τιμή να με διευθύνει ο Μίκης Θεοδωράκης στο Καλλιμάρμαρο.
Το 2023 τραγούδησα για πρώτη φορά τους κύκλους τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη «Επιτάφιος» σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου στην Αθήνα, και, «Άξιον εστί» σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη στο Παλαιό Φρούριο Κέρκυρας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης, μουσική διεύθυνση Ηλίας Γκογκίδης.

Τον Απρίλιο του 2024 ερμήνευσα τον Ολυμπιόνικο του Πινδάρου σε απόδοση Γιώργου Χειμωνά, μελοποιημένο από τον Δημήτρη Παπαδημητρίου στην τελετή παράδοσης Ολυμπιακής φλόγας στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό στάδιο για τους Ολυμπιακούς αγώνες «Παρίσι 2024» και πρόσφατα το ίδιο έργο παρουσιάστηκε στο κεντρικό κτίριο της Unesco στο Παρίσι.

Τον Μάιο του 2024 πρωταγωνίστησα στην παράσταση για τον Κ.Π.Καβάφη «..που γι’ Αλεξανδρινό γράφει Αλεξανδρινός» στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του ιδρύματος Ωνάση, σε σύνθεση, διεύθυνση και σκηνοθεσία Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Και φέτος παίρνω μέρος στη σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» που σκηνοθετεί η Όλγα Μαλέα.

Είναι «φιλόξενη» η Αθήνα για καλλιτεχνική δημιουργία;

Ήταν. Πλέον με την δυναμική του διαδικτύου δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξενιτευτεί κάποιος και να έρθει στην πρωτεύουσα. Πιο σημαντική θεωρώ τη συναναστροφή με παρέες ως προς την δημιουργία καλλιτεχνικού πυρήνα, όπως γινόταν κάποτε, διότι οι παρέες έγραφαν και γράφουν ιστορία, κάτι που βέβαια μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αστικό κέντρο με φοιτητόκοσμο.

Αν διάλεγες να ζήσεις αλλού πού θα ήθελες να βρεθείς;

Αν μιλάς για ταξίδι στο χρόνο είναι πολλές οι εποχές που θα ήθελα να μπορώ να ταξιδέψω. Όσον αφορά στο «τώρα» η Αθήνα σαν βάση είναι μια χαρά και δεν αλλάζει.

Πού χρωστάς «ευχαριστώ» για ό,τι έχεις καταφέρει;

«Ανέβα. Και πες ευχαριστώ. Πες ευχαριστώ στη δύναμη που σ’ έκανε ν’ ανέβεις». Είναι μια φράση του αγαπημένου μου Μενέλαου Λουντέμη. Χρωστάω από ένα ευχαριστώ λοιπόν σε κάθε έναν από τους ανθρώπους που συνεργάστηκα, επώνυμο ή ανώνυμο, εντός κι εκτός σκηνής.

Θα έκανες αιματηρές οικονομίες για ένα ταξίδι ή καινούργιο αυτοκίνητο;

Δεν νομίζω. Άλλωστε με δύο παιδιά στην εφηβεία κάνω ούτως ή άλλως αιματηρές οικονομίες για να τα βγάλω πέρα, όπως όλοι.

Στην Αθήνα σιχαίνομαι …

Δεν σιχαίνομαι τίποτα. Ίσως μόνο λίγο δεν αντέχω τη φασαρία και τους ρυθμούς της.

Στην Αθήνα λατρεύω …

Τα σημεία που έχει περισσότερη ηρεμία και πλούσιες μυρωδιές, αρώματα και μουσικές.

«Έχω σόσιαλ άρα υπάρχω» – Τι σημαίνει η φράση αυτή για σένα;

Υπερβολές.

Ποιον άνθρωπο «φοβάσαι» περισσότερο : τον αγενή ή τον τσιγγούνη;

Η αγένεια βασιλεύει, δυστυχώς. Μάθαμε να την ανεχόμαστε, δυστυχώς. Προσπαθώ όσο γίνεται να αποφεύγω τέτοιου είδους ανθρώπους. Όσο για τους τσιγκούνηδες, δεν γνωρίζω κανέναν, μάλλον δεν με πλησιάζουν.

Πώς σε φαντάζεσαι σε έναν χρόνο από σήμερα;

Με λιγότερα κιλά και λίγο περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μου.

Τι είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι πριν κοιμηθείς και το πρώτο όταν ξυπνάς;

Η ηρεμία, η υγεία, ψυχική και σωματική και η πρόοδος τόσο των παιδιών μου όσο κι εμένα προσωπικά.

Τι σκοτώνει τον έρωτα;

Ο γάμος.-

Το ουσιαστικό ερώτημα που με απασχολεί βέβαια είναι άλλο.

Τι σκοτώνει ο έρωτας;

Αν ήσουν τραγούδι και βιβλίο… για πες μας να γνωριστούμε… ποια σε «περιέχουν» καλύτερα;

Τραγούδι, οι «Μεταμορφώσεις» του Βλάσση Μπονάτσου σε στίχους και μουσική του Γιώργου Ρωμανού.

Βιβλίο, Ομήρου Οδύσσεια σε μετάφραση Δ.Ν. Μαρωνίτη και τα περισσότερα ποιήματα του Κ.Π. Καβάφη, «η πόλις» το πιο αγαπημένο.

Βρείτε τον Μπάμπη στο Facebook και στο Instagram

Παράπονο

Στίχοι Δημήτρης Χριστοδούλου, Μουσική Μίκης Θεοδωράκης

Χάθηκα

Στίχοι Γιάννης Θεοδωράκης, Μουσική Μίκης Θεοδωράκης

Όμορφη πόλη

Στίχοι Γιάννης Θεοδωράκης, Μουσική Μίκης Θεοδωράκης

Όταν όλα περάσουν

Ποίηση Μανόλης Αναγνωστάκης, Μουσική Δημήτρης Παπαδημητρίου

Να περιμένεις

Στίχοι Μάριος Μάκρας, Μουσική Κώστας Μάκρας

Υγρό σώμα

Στίχοι Δημήτρης Λέντζος, Μουσική Κώστας Μάκρας

Έλα και κύκλωσέ με

Στίχοι & μουσική Βασίλης Μασσαλάς

Ξαγρυπνά

Στίχοι & μουσική Βασίλης Μασσαλάς

Μέρες του καλοκαιριού

Στίχοι Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μουσική Μίμης Πλέσσας

Σχόλια

Διαβάστε ακόμα

Scroll to Top